ایران، یکی از بزرگترین تولید کنندگان ست پشتی ترمه است. مراکز مختلفی در داخل کشور، در حال تولید و عرضه این محصول می باشند. تقاض برای خرید ست پشتی ترمه بسیار افزایش یافته است؛ شرکت ما، مرجع فروش این محصول است قیمت ست پشتی ترمه در مجموعه ما، بسیار ارزان تر از مراکز دیگر می باشد، سفارشات شما را در هر کجای ایران که باشید در اسرع وقت، به دستتان می رسانیم.

مرکز فروش ست پشتی ترمه با قیمت استثنایی

آشنایی با انواع نقوش پشتی های ترمه

آشنایی با انواع نقوش پشتی های ترمه در ادامه، شما را با انواع نقوش پشتی های ترمه آشنا می کنیم. تا با توجه به سلیقه خود، نمونه مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

بته و جقه: این طرح، نشانه آزادی است و از زمان های قدیم، ایرانیان از طرح بته و جقه روی صنایع دستی استفاده می کنند. این طرح، باعث زیبایی پشتی های ترمه نیز می شود و جلوه خاصی را به این محصول می بخشد‌. طرح بته و جقه در دوران صفوی طراحی شده است.

گل شاه عباسی: این طرح، در دوران هخامنشیان برای اولین بار روی پارچه نگارگری شده است و در دوران زندیه به اوج رسید. در این طرح معمولا، از رنگ آبی بیشتر استفاده می کنند. طرح گل شاه عباسی، در عین سادگی بسیار شکیل است. مراکز تولید، از این طرح روی پشتی های ترمه استفاده می کنند. کشورهای خارجی، از خریداران اصلی این محصول هستند. شرکت ما یکی از، صادرکنندگان معتبر پشتی های ترمه است.

این محصول را به صورت عمده، به کشورهای خارجی صادر می کنیم. هر سال به تعداد، مشتریان دائمی خارجی مجموعه ما اضافه می شود.

خرید بی واسطه ست پشتی ترمه با بهترین کیفیت

خرید بی واسطه ست پشتی ترمه با بهترین کیفیت یکی از اهداف اصلی مجموعه ما از زمانی که شروع به فروش پشتی ترمه کرده ایم، حذف واسطه ها بوده است. هم اکنون شرکت ما، این محصول را به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه دخالت دلالی به بازار عرضه می کند. واسطه ها و دلالان باعث افزایش، قیمت هر کالایی می شوند و هم چنین قدرت خرید خریدار را بسیار پایین می آورند. پشتی ترمه باکیفیت و مرغوب را با قیمت استثنایی به فروش می رسانیم. تا رضایت، شما مشتریان عزیز را جلب کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت به روز این محصول، با واحد فروش تماس بگیرید. همکاران ما در این بخش، همیشه فعال و آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند. محصولاتمان، از بهترین متریال موجود در بازار تولید شده اند و کیفیت بسیار بالایی دارند. شما مشتریان عزیز، به راحتی در عرض چند دقیقه پشتی ترمه را به صورت اینترنتی می توانید خریداری کنید. در سایت، اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیار شما قرار داده ایم. تا بیشتر با شرکت ما، آشنا شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *